//Δυτ. Μακεδονία: Αυξημένα παράπονα για τράπεζες και εταιρείες τηλεφωνίας στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

Δυτ. Μακεδονία: Αυξημένα παράπονα για τράπεζες και εταιρείες τηλεφωνίας στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

Spread the love

Αυξημένο αριθμό αναφορών και καταγγελιών από καταναλωτές, κατοίκους της Δυτ. Μακεδονίας, για τις πρακτικές και ενέργειες τραπεζών και εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, δέχεται το τελευταίο διάστημα- εν μέσω πανδημίας- το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ) Δυτ. Μακεδονίας.

Σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ Κοζάνης, ο δικηγόρος και πρόεδρος του ΚΕ.Π.ΚΑ Δυτ. Μακεδονίας, Βασίλης Ιωαννίδης, αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «τον τελευταίο μήνα υπάρχει μία επιθετική πολιτική τραπεζών σε δανειολήπτες που αδυνατούν να πληρώσουν ακόμη και μία δόση, είτε εξαιτίας της αναστολής στην εργασία τους, είτε και του κλεισίματος του καταστήματος ή της επιχείρησης τους».

Όπως επισημαίνει ο κ . Ιωαννίδης, «ολοένα και περισσότεροι είναι αυτοί που απευθύνονται καθημερινά στο Κέντρο προστασίας καταναλωτών στην Κοζάνη, για το νέο πτωχευτικό δίκαιο και τα θέματα προστασίας της πρώτης κατοικίας, εκφράζοντας την ανησυχία και την αβεβαιότητα τους».

Το ΚΕ.Π.ΚΑ Δυτ. Μακεδονίας, έχει προωθήσει στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, τις σχετικές αναφορές που έχει δεχθεί από την περιοχή, ζητώντας την παρέμβαση της Πολιτείας, προκειμένου «να σταματήσει η διαδικασία της συνεχούς ενόχλησης από τις εισπρακτικές εταιρείες, οι οποίες εν μέσω του εγκλεισμού, ζητούν και πιέζουν τους δανειολήπτες να πάνε στα υποκαταστήματα των τραπεζών, για τις οφειλές τους».

Στις καταγγελίες που έχουν τεθεί υπόψη του ΚΕ.Π.ΚΑ Δυτ. Μακεδονίας, συμπεριλαμβάνονται και εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες αναφέρεται ότι επικοινωνούν συνεχώς με καταναλωτές, ζητώντας την αλλαγή συμβολαίων που υπάρχουν, προκειμένου να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες που παρέχουν, με νέες αυξημένες τιμές.

ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ-ΣΥΝΤΑΞΗ: Αντώνης Μαυρίδης


Spread the love