//Καστοριανός παρήγγειλε κατά λάθος πίτσα από κατάστημα στην Κοζάνη και επανόρθωσε με το ποσό αλλά και ένα σημείωμα προς τον ιδιοκτήτη, ένα χρόνο μετά!

Καστοριανός παρήγγειλε κατά λάθος πίτσα από κατάστημα στην Κοζάνη και επανόρθωσε με το ποσό αλλά και ένα σημείωμα προς τον ιδιοκτήτη, ένα χρόνο μετά!

Spread the love

Άξια επαίνου ήταν η χειρονομία πελάτη πιτσαρίας, που έκανε λάθος στην παραγγελία και λόγω συνωνυμίας, παρήγγειλε πίτσα από το κατάστημα της Κοζάνης, ενώ ήθελε να παραγγείλει από την Καστοριά.

Ο πελάτης θέλησε να αποζημιώσει τον ιδιοκτήτη της πιτσαρίας για τη ζημιά, τονίζοντας μάλιστα ότι το συμβάν έγινε ένα χρόνο πριν, παρόλα αυτά ο ίδιος θέλησε να κάνει τη σωστή πράξη. Το γράμμα, μάλιστα, στάλθηκε με courier από την Αθήνα, όπως και τα χρήματα.

Πηγή e-ptolemeos.gr


Spread the love